torsdag 29 september 2011

Ursäkta bloggtrokan för er som är inne hos mig!!!

Veckan som varit/snart slut har varit mer än hektisk....jobbat över,vart på föräldraföreningsmöten,läxor i massor med Moa och nu så vaknar jag upp och inser att det redan är Torsdag!Känns mkt bättre i min lunginflammation,känner mig piggare och det är verkligen helt underbart att få känna den känslan,man ska inte glömma bort vad HÄRLIGT det är att få vara just frisk!!!
Nu så ska jag försöka att gömma mig för allt vad bacillusker heter(/utan att bli galen)för man kan ju inte gömma sig för omvärlden,men då jag är extra känslig nu och vill hinna låta kroppen bygga upp ett immunförsvar...så ska jag göra mitt bästa.Avslutar PC kuren idag och allt känns bara så bra...hipp,hipp,hurra:O)
Nu så ska jag ta och förbereda lite middag och mysa med familjen ikväll:O)
Imorgon så börjar utbildningen KBT Barn som jag ska börja med några andra från jobbet,ska verkligen bli roligt och intressant!
Kramen

1 kommentar:

Katarina sa...

Vad glad jag blir för din skull :O) Roligt att du mår bra. Kram Katarina.