torsdag 1 september 2011

Idag så är det en speciell dag.....

....för idag så fyller en väldigt viktig person år...Elin blir 14 år!


Elin ,du tog mitt hjärta med storm då du för 14 år sedan kom till världen,å vad jag grät lyckotårar då samtalet kom att DU var född:O)Jag bodde i östersund och var ofta nere i Almunge och myste med min lilla guddotter...ja jag har ju äran att få vara gudmor!!!!



Många roliga stunder har vi haft,många skratt har det varit...jag var med då du med staplande steg tog dig fram,när du ställde dig upp,det var med mig och mamma din som du var utomlands första gången och det var så mysigt att få rå om dig även om din pappa,mormor och morfar var skeptiska till att skicka iväg dig med oss två....mamma din och gudmor...fniss!!!!!!

Nu är du en underbar tjej med en kreativitet av guds nåde,ett hjärta stort och varmt,du bryr dig om andra,du törs stå upp för din åsikt och du är en helt underbar tjej som jag/vi tycker så mkt om och som mina flickor dyrkar!!!!!!!!!!



Ha en helt underbar dag Elin och hoppas att du överlevde våran skönsång i morse......

KRAMEN till dig hjärtat!!!!!!

Inga kommentarer: