fredag 9 september 2011

En vecka i mitt och familjens liv



Jisses,nu är det fredag igen,för en vecka sen så packade vi in oss i blen för en färd till Strömsund tur och retur,en bilresa på nästan 120 mil....I helgen så ska vi vara hemma och det känns faktiskt skönt,behöver lite vila...blir kompisar i em både för mig och barnen:O)

I Helgen så blir det lite födelsedagsfirande av farfar och på söndag kommer Tord och Nina och då firar vi både Tord och mig,mkt fika blir det!


Hoppas på kanonväder i helgen så vi kan fylla på batterierna,veckan har bestått av mkt regn men just i skrivande stund så skiner solen och det verkar lovande för dagen och vet ni:Jag är LEDIG!!!!!!!

Ska nu snart lämna av barnen vid skolbussen,fixa till lite härhemma och sen åka iväg och få ansiktsbehandling,känns helt ok faktiskt:O)

Ha en riktigt bra dag.....Kramen

1 kommentar:

Sus sa...

Ha en härlig helg!

Nu är jag tillbaka på blogghimlen. Ingrid har ju flyttat ifrån oss, till Uppsala, och vill ha koll på vad familjen gör. Alltså fick jag ta mig i kragen och börja blogga igen :)
Kram