söndag 4 september 2011

Otto helg



I helgen så har vi varit i Strömsund på blixtvisit,upp på fredag och hem idag...kort men intensivt!I går så döptes då min systerson Otto i Strömsunds kapell och stolta faddrar var jag och Ludde.

Syrran och Håkan hade med sig en egen dopfunt och eget vatten taget från en speciell källa,vacker solosång av en kanonduktig tjej(jag grät) och Otto var så duktig hela tiden,det enda han inte tyckte om var att få vatten på huvudet:O)

Sen så vart det dopfika i Vågdalen och det var mysigt och gott...sen så hann vi med lite mys på kvällen och tjoff så var det dags at åka hem!


Med tårarna rinnandes nerför mina kinder så vinkade jag/vi hejdå till syrran,Håkan,Otto och pappa...gissa om jag ville stanna kvar!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Katarina sa...

Vad fin du var Anette :O) Det är roligt med dop. Det är så fint i kapelllet. Det är synd att det inte utnyttjas mera. Kramelikram Katarina :O)