söndag 14 oktober 2012

Bygdegårdsfest

Ja igår så gick knytet i Tuna bygdegård av stapeln,vi var en tapper skara på ca 60 personer som samlats.
Jag tyckte kvällen var´supertrevlig,vi åt och drack,sjöng allsång,irländskt band som spelade och när dom packat ihop så var iallafall min upplevelse attt festen  drog på lite,cd skivorna åkte fram och folk började att komma igång med dansen.
Vi i programrådet som anordnade detta skulle ju städa och röja upp efteråt och med god hjälp så gick det hyfsat snabbt så jag stupade i säng vid 02.30 och vaknade vid 07.00 och kunde ej somna om och sen så har dagen rullat på.
Har nu kommit hem från en kväll i kyrkan där Moas ungdomskör sjungit och sen var det kaffe med auktion och mera sång av kören,dom är så duktiga.
Nu ska jag ta och dejta kudden för i morgon så är det ing 92 Akademiska sjukhuset som kallar på mig
Natti natt

Inga kommentarer: