tisdag 9 oktober 2012

Jaha,idag är jag klok nog att stanna hemma då min mage fortfarande värker ,var nog inte det smartaste att jobba igår.
Igår så pratade jag med en riktig surpuppa på gynmottagningen och det gav INGENTING,ville som veta hur det brukar vara med efterförlopp,vad som är normalt,jag kan ju inte veta!
Idag så ringde jag MIN gynekolog och snacka om skillnad och det var GIVET att jag måste in och bli undesökt och kolla av ,så på Torsdag så ska jag till dom och jag har bestämt att vara hemma iallafall i morgon för att se om vila kan göra att det blir bättre.
Barnen är på skolan,A jobbar och frk Smilla ligger nöjt och sover här vid mina fötter,hon är nog mest nöjd över att matte är hemma idag:O)
Solen skiner och det blir nog en underbar höstdag,men jag ska kura ner mig i soffan och kolla på film/Kramen

Inga kommentarer: