fredag 12 oktober 2012

Jag är småledsen,känner en klump i bröstet och ibland så stannar jag bara upp och inser då att tårarna bara rinner!
Att känna saknad,att känna en tomhet och sorg är svårt men jag vet att det är nödvändigt för att gå vidare,men även om hjärnan vet så tycker hjärtat att det är svårt att släppa taget!
Jag gruvar så inför nästa fredag då våran kompis ska begravas,hur ska vi orka den dagen(jag vet att man gör det)men det känns så svårt!
Så svårt för  barnen att behöva ta farväl av någon som alltid funnits hos dom och busat och dragit skämt,dom har sett Tobbe dålig men som barn är så har dom ej gjort ngn större sak av det.
Ja.ja det är en vecka kvar och den dagen kommer vi att klara av,men saknaden är stor och min A mår inte bra,vi pratar dock mycket och ibland så räcker det med att hålla om varandra och prata lite tokigheter som Tobbe gjorde så känns det lite bättre!
Kramen allihopa och ta hand om varandra

Inga kommentarer: