söndag 28 oktober 2012

Ja igår så sov jag mest hela dagen och kvällen med för den delen,så i morse så vaknade jag 06.46(07.46) och var hyfsat pigg. Gick upp och tittade ut och det var så vackert,gnistrade i träden och gräsmattan var fylld av vit frost.Insåg att det nog var hyfsat kallt och helt rätt,det var 10 minus,så då körde jag upp älsklingen som fick tända i pannan så frun ej fryser:O)
Nu är A,barnen och deras kompisar Emma och Max och badar,jag har ej så mkt ork men har precis slängt in en ananaspaj i ugnen till em kaffet,tvättat lite och sen slappar jag för att orka med arbete i morgon,förkylningen är verkligen inge rolig:O(
Veckan som kommer är det ju höstlov och i mórgon är A hemma med tjejerna och sen är det jag som har ledigt hela veckan:O)
Förresten,ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme:O)
Kramen

Inga kommentarer: