lördag 27 oktober 2012

Gud vad jag är dålig på att uppdatera denna blogg,men som för alla så rullar livet på ganska så fort!
Tänker inte gnälla och tänker inte radda upp de saker jag gjort för det är inget mera märkvärdigt än det som livet innehåller för en familj med barn,sådetså!
Nu i skrivande stund så sitter jag själv hemma i huset och ska egentligen ligga i sängen men tar lite tid vid datan,det är ju en lugn stund även det.
Började få värk i örat under veckan,vart sen helt igensvällt och hör absolut ingenting på hö öra,febern kom i torsdagskväll och halsont och totalt slut,så nu slappar jag bara och orkar inte ens vara ute i det vackar höstvädret.
Ikväll så blir det väl tv:n och mys med familjen,är som underbart att bara få vara vi 4,Anders ska grilla ikväll och jag ska bli servad,det ni:O)
Ha en bra dag vem det nu än är som är härinne och kollar:O)
Kramen

Inga kommentarer: