tisdag 30 oktober 2012

NU har min jullängtan slagit till,kom som ikväll och jag hade plötsligt ett brinnande behov av att köpa jultidningar.
Åkte till ICA och kom hem med tre underbara,härliga JULTIDNINGAR!!!
Har varit in och hört mig för då Cults underbart fina rödrandiga julbock kommer och dom börjar skylta 5-6 december,så gissa vem som är där då????
Om några veckor är det dags att få börja göra julfint och det blir ju så underbart varmt och hemtrevligt med allt det röda och vita,ljusstakarna och stjärnorna lyser så fint i fönstren och lukterna av hyacinter och amaryllis,glöggdoften som blanadas med nejlikorna som barnen sätter i apelsinerna...åååååååååååååååååå vad jag längtar och dessutom så håller jag tummen och allt annat på att min älskade syster med familj kan fira jul med oss i år,får ju som se hur allt går nu när nytillskottet än kommer.
Nu ska jag krypa ner i soffan ,ta en clementin och njuta av mina tidningar och längta efter tomten,fniss:O)
Kramen på er allihopa

1 kommentar:

Katarina sa...

:O) Låter myyyysssigt! Kram Katarina

Snälla! Kan du inte ta bort ordverifieringen, det är så svårt att se i bland.