onsdag 27 november 2013

Fortsatt sjukskriven i tre veckor till på heltid, min läkare bara säger vad som ska göras och sedan förklarar hon varför det är så viktigt, jag måste ta kroppens signaler på allvar.
Hon pratar med allvarlig röst och beskriver vad utmattningssyndrom är och att jag uppfyller alla kriterier och att vi nu ska invänta att medicinen börjar verka , samtalskontakten kommer igång och att kroppen börjar återhämta sig. Jag säger att det är mycket lättare att bryta benet för då frågar inte folk varför är DU hemma, jag har inte ens sagt till alla varför jag är hemma, orkar inte det. Mina närmaste VET och förstår.
Mina arbetskompisar vet också och det stödet jag har av dom är ovärderligt , dom har ju också sett mig under hösten och vet dessutom vilket jobb vi har...
Nu ska jag in till stan och ta kompletterande prover och sedan så ska vi åka så att A får provligga sängen och förhoppningsvis så är han lika nöjd som jag så då blir vi med ny säng:O)



Inga kommentarer: