tisdag 5 november 2013

Tjohej vad olyckan snabbt kan vara framme:O(
Jag höll på att packa ur grejer ur bilen hemma hos syrran , hade lagt barnens nyinköpta snöbräda på backen och tog ett felsteg, gled iväg och ramlade rakt på höger armbåge på den hårda marken.
Jäklar vad ont det gjorde , kunde knappt hålla mig från att skrika rakt ut , tog mig upp och in ,storgråtandes och barnen vart helt skräckslagna , men det gjorde så fasligt ont.
Vart läkarbesök som ledde till färd till Östersund 10 mil bort för en rtg ,visade inget brutet(tack och lov), behövde då ej sitta på akuten utan vi skulle vänta på A som skulle komma med flyget kl 19.30.Jag kunde ju inte köra hem 60 mil med en högerarm som jag ej kunde använda.
Vi tillbringade 4 timmar i Ösd för att sedan få besked om att flyget var inställt:O(
Höll på att bryta ihop men för att göra en lång historia kort så kom min underbara man upp efter 17 timmars resande och tog oss hem på Söndagen...
Ja nu är vi hemma och regnet formligen öser ner, barnen är i skolan och Anders sover efter att ha jobbat natt på Arlanda.
Min arm känns bättre idag och det är skönt.
Nu ska jag ta och koka lite morgonkaffe, ringa lite samtal och sedan kolla på en film, är ju riktigt soffa väder idag

    
                               Kramen på er allihopa

Inga kommentarer: