onsdag 13 november 2013

Ok
, att vara sjukskriven är ju inte speciellt roligt och att tänka på vad lönen kommer att bli får man helt enkelt undvika för då säckar man ihop.
Lagom att vara sjuk till jul då det rullar pengar...suck, nu så lämnar vi den.
Just i skrivande stund sitter jag och väntar på att bli uppringd av sjuksköterskan, behöver något som kan dämpa mitt illamående, håller på att bli tokig.
Det går verkligen i vågor och jag måste ju tvinga mig att äta för annars så orkar jag ju ingenting, så detta är kul:O(
Har även pratat med vetrinären och ska lämna in urinprov på Sally då vi tror att hon har ytterligare en UVI, livet leker....
Idag ska jag ta mig ut och gå, sedan åka en sväng till Almunge och säga hej och sedan så måste jag ju se mitt sjukskrivningsprogram, nämligen Hem till gården...

 
Ha en bra dag allihopa//Kram

1 kommentar:

AFA Försäkring sa...

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Fredrik
AFA Försäkring