fredag 8 november 2013


Ibland så behöver man att någon helt utomstående drar i handbromsen då man varken lyssnat på sin egen knopp, kropp eller på de i sin omgivning.
Igår så drog min husläkare i bromsen och sjukskrev mig ett tag för att kroppen skriker på alla sätt den kan just nu:STANNA!!!!
Var ganska skönt och tårarna ville som inte ta slut och hon satt ord på det som jag känner och har känt och nu ska jag ta tag i det här, det viktigaste är faktiskt att ta hand om sig själv så att man orkar vara Anette och finnas för de jag älskar mest.
Ska skickas iväg på en gastroskopi(vilket jag har ångest för)men min mage är totalt ur spel och det illamående och onda jag har måste kollas upp även om jag tror att det är stress relaterat men men....
Idag så ska jag såsa på , åka och småhandla lite inför helgen och sen bara vara, ta en promenad på em då solen värmer lite mera och göra vovvarna glada.
               Ha det så gott allihopa och sköt om er//Kram

1 kommentar:

IA sa...

Jag oroade mig också inför den undersökningen med alla skräckbilder som andra så vänligt delgett. För egen del så tyckte jag att det gick bra och att det inte var så farligt. Valde dock att inte titta på bildskärmen, där gick gränsen. Lycka till och stor kram till dig.