måndag 11 november 2013

Tussig Ellen som fick klä av sig allt och lägga sig istället för att åka till skolan.
varit förkyld av och till i dryga månaden men ingen feber, men nu har halsont kommit tillbaka och blivit värre, gör så ont att svälja.
Nu sover hon så det är ju ett tecken på att det inte är bra,lillskruttan.
Igår så röjde Anders och jag i köket och hann med de flesta skåpen, så nu har jag skafferi och kylskåp kvar ,men det tar jag då andan faller på.
Idag så jobbar Anders ,dom skulle ha kurs, imorgon beredskap men det ser ju inte direkt ut som att det ska snöa härnere i södern , så då är han ledig till fredag då han går på natttjänstgöring hela helgen.
Men i morse och fortfarande faktiskt så är det frost och kallt, jag hoppas att det håller ii sig för jisses vad mina hundar blir skitiga i det blöta vädret.'
NU ska jag ta en kopp the,skulle vilja ha kaffe men då skriker min magkatarr rakt ut,så jobbigt att hela tiden ha det sura som ligger i halsgropen och svider....ja,ja det blir nog bra så småningom...

                       Kram till er alla och ha en bra dag

Inga kommentarer: