måndag 18 november 2013


Trött har fått en helt annan innebörd för mig, jag har varit trött många gånger i livet men aldrig på det här sättet.
Känner mig ALDRIG pigg, spelar ingen roll att jag sovit en bra natt , räcker med att göra något litet så känns det som att jag jobbat livet ur mig, har absolut ingen ork och om jag sparat lite energi så försvinner den fort...men ,men det ska bli bättre.
Vad jag gör om dagarna, absolut ingenting. Tar mig ut på promenad med hundarna och sedan små fixar härhemma, sedan så bara vilar jag....
Som pricken över i:et så börjar jag dessutom att bli förkyld...suck:O(
Inget mera gnäll från mig utan nu ska jag ta och titta på morgon tv och läsa dagens UNT...
                             Ha det så gott allihopa//Kram

2 kommentarer:

Sus sa...

Låter som du är på väg (är) utbränd, tycker jag. Just den där förlamande tröttheten...
Sköt om dig. Kram

Syster yster sa...

Vad du var lik dig på bilden :)