måndag 7 december 2009

Början av Lucia....













Idag så har vi hunnit med mkt:O)

Började ju dagen med röntgen i Sthlm och våran underbara kompis Kicki klev upp i ottan och körde barnen till dagmamma och fritids,vi är rika som har henne i våra liv!!!!
Rtg undersökningen gick bra och rtg läkaren sa att det såg ok ut,så nu får vi se vad Peter (kirurgen)säger!!!

Sen hem och städade ur garderoben vilket resulterade i att en säck slängdes och tre fulla sopsäckar ska jag sälja samt ge bort,så nu ekar det....men då har jag ju en anledning till att shoppa:O)

Sen så bar det iväg på Ellens luciafirande och som vanligt så är det såååååååååååå underbart vackert,sött så jag grät som vanligt:O)
Dom sjöng som bara barn från 1-6 år kan göra och hela församlingen tyckte att det var det vackraste dom hört:O)

Sen så passade vi på att åka till Almunge och vaccinera barnen för andra gången och Anders tog även sin spruta,barnen tjöt för fulla muggar och personalen var nog tagna från gatan,hade iallafall ALDRIG jobbat med barn...men skit samma,nu är det gjort!!!
Ikväll så ska Moa på 4H och jag ska iväg och sjunga och det är min påfyllningsstund på veckan,det är sååååååååååå roligt.

Det var min dag,vad har du hittat på då????
Kramiz

1 kommentar:

hemma hos Bus sa...

Vad skönt att rtg är gjord. hoppas att allt är bra.
Vilken härlig dag. Njuter verkligen av att höra hur lugnt du tar det så här i juletid. Må så gott vännen.

ps, smacka om firmafest, eller hur, asg*. Iaf om man ska tro tidningarna, tv-nyheterna och radio.