fredag 4 december 2009

Fredagsmys och IDOL


Idag fredag så har jag myst hela dagen......

Dagen började dock inte så bra då jag snällt skulle baka lite lussekatter till pappa och skulle göra på en halv liter och det gjorde jag av alla ingredienser förutom mjälken som jag tog EN liter av...

Kan ni gissa hur det blev???

Märkte det då jag jäst degen och då var det bara att kasta allting:O(

Sen vart det bättre då min jobbarkompis Susanne kom förbi och fikade och pratade bort en stund,mkt trevligt:O)

Sen på eftermiddagen så kom Helena och hennes två tjejer och vi pratade snabbt bort flera timmar och efter en god tacosmiddag så kom Mats och Madde och fiade bort kvällen,så nu är snart denna fredagen slut.

IDOL är ju helt klart Eriks kväll,jag bara ÄLSKAR honom,han är så jäkla bra!!!

Vilken röst,vilken power,han bara ÄGER som Ellen skulle ha sagt:O)

Nu så ska jag ta och knyta mig,för min mage vill inte vara med längre...

Kram på er allihopa och sov så gott!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Tack för en trevlig fikastund mitt i julklappshandeln...
Håller med, Eric är helt suverän ikväll!!
Hoppas att du "kartar" på dig och får en bra helg
Kram
Susanne