söndag 13 december 2009

Kan ni ge mig en julklapp???


Alla som känner mig VET att jag är fruktansvärt nyfiken och att ha en blogg som snart 15000 personer har läst och jag VET INTE vilka ni är,vet ni hur jobbigt det är för nyfikna mig????

Jag spricker snart!!!

Att min släkt läser det vet jag och några av mina kompisar,men all ni andra då??

Det är så roligt att ni tittar in till mig och mitt liv i Öster Edinge,men det skulle vara ännu roligare om ni bara kunde skriva ngn liten kommentar och berätta vilka ni är...jag skulle bli sååååååååååååååååååååååååå glad:O)

Kram på er alla kända och okända...

5 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej hej!
Jag läser din blogg varje dag, ibland flera. Men det visste du ju redan, asg*. Kram <3 <3 <3

Katarina sa...

Tittut! :O)
Kram Katarina.

Anonym sa...

Hej ! Jag brukar också läsa dig jätte mysiga blogg i bland !Fick tipset av Bröderna Bus !Hoppas att ni har det bra & Hälsa din pappa !Hälsningar från ett kallt Sporrsjönäs -27 i dag ! Kram Anneli M

Susannes Smultronställe sa...

Fast du vet att jag är här och hälsar på... :O)

Anonym sa...

jag är här och läser lite nu och då men det visste du ju redan:))
kramisar
kicki