onsdag 23 december 2009

GOD JUL!!!!


Ja nu är då snart julafton här med allt vad det innebär:O)

Jag har redan fått den bästa julklappen och vet ni vad det var???

Jo,pappa min har lagat nästan all julmat,lagat middagen till idag som vi ska bjuda svärföräldrarna på,Anders har städat och allt är bara KLART när jag kommer hem,sååååååååååååå himla skönt:O)

Barnen är som små änglar och tycker verkligen att denna dagen är LÅNG,men det är så underbart med denna förväntan och glädje inför julafton...svårt att somna,vaknar med pirr i magen m.m

Vi har pratat om detta med julkänsla på jobbet idag och det är verkligen ngt som sitter i även om barnen blivit ungdomar ,så tycker iallafall väldigt många att just julen är ngt speciellt:O)
Vi ska vara härhemma hos oss och "foket"kommer till oss,skönt att slippa dra runt på allting:O)


Nu så ska jag sluta med att önska er alla en riktig GOD JUL!!!!!!!

3 kommentarer:

Ann sa...

Här har vi också förberett inför julafton.... med en frusen vattenledning och en trasig tvättmaskin... God Jul till mig!! :) Ibland känns det som om vi bor i "Drömkåken"!!!

hemma hos Bus sa...

Vad härligt när man får lite extra hjälp med julstöket. Förstår att du blev glad.
Hoppas att ni får en mysig jul. Vi blir en hel bunt hos oss. Må så gott och
God Jul till er alla från oss. Kram

ps...Ann, du hittar ju hit eller hur. Jag har en tvättmaskin som går för jämnan så en mer eller mindra...Kram

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Kram till dig...men var har du tagit vägen???
Kram igen