söndag 6 december 2009

Helgen har redan gått


Jaha,då var snart denna helgen över...tiden har som vanligt gått fort:O)

Denna helg så har vi varit och hälsat på pappa/morfar och vi började dagen på köpis i Valbo.

Barnen gick runt på leksaksaffären en stund och sen så for pappa och dom iväg och Anders och jag fick hela dagen att shoppa(jag var gladare än Anders åt denna iden:O)

Nu är vi då klara med alla julklappar och dessutom så hann undertecknad shoppa en MASSA kläder åt mig själv,det behövs!!!!

De flesta kläder kan jag inte ha då de hänger som trasor och byxorna ramlar av,så just nu är jag en fara för min plånbok...men herregud det finns ju så mkt fint att handla!!!!!!!

Sedan så bar det av hem till pappa och där skämdes vi bort med god mat,gott att dricka och framförallt så behövde vi inte röra ett finger,så härligt!!!!!

TACK PAPPA !!!!


Nu är vi hemma och jag har nu äntligen julpyntat klart och nu så ska vi snart iväg på simskoleavslutning för båda barnen och sen så är det lediga söndagar ett tag framöver,faktiskt så ska det bli skönt!!!!

Imorgon så bär det av till Sophiahemmet och röntga magen och jag är lite nervös då jag inte vet vilken slags rtg undersökning det är,men kontrollfreak som jag är så har jag jobbat med att stå ut med ovissheten och så tar vi det imorgon:O)

Kram på så länge och ni kan välan skänka mig en tanke imorgonbitti klockan 09.00!!!!

Inga kommentarer: