lördag 19 december 2009

Hunnit mkt redan:O)


Japp,imorse så vaknade vi av väckarklockans tjut!!

Ja,det är sant!!!!

Det var så att Anders och jag bestämt att vi skulle vara på Kvantum klcokan 08.00 för att julhandla maten och Tuvas mamma Camilla hade lovat att barnen skulle få vara hos dom och leka(hon är bara underbar),Moa sov där från igår medans Ellen glatt vart avlämnad:O)

Så nu är kyl och frys fulla,vi impulshandlade en julklapp(trots att vi verkligen är klara:O),har städat hela huset,gjort Rocky Road,knäcken är klar och det är bara såååååååååååååååå skönt.

Ikväll så ska kören som jag sjunger med i,sjunga i kyrkan så det ska bli stämningsfullt:O)

Hörs imorgon..


Idag så går min kram till mitt kusinbarn Joel som fyller 9 år och befinner sig i trillevallaen.

Hurra,Hurra,Hurra till dig från mig

1 kommentar:

Bus sa...

Underbar känsla va?
Här råder oorganiserat kaos för tillfället, skratt.
Inte riktigt men nästan.
Puss