tisdag 29 december 2009

Passar på.....


Imorgon så drar vi till vårat hus i Järvsö för att fira nyår,förhoppningsvis åka en massa skidor,mysa,spela spel,åka pulka och annat som man ska göra när det är vinter,hoppas bara att det inte blir så himla kallt.

Huset vaktas av Kicki,våran ängel...hon är bara bäst!!!!!

Lite uppdatering kring min resa efter operationen så började magen att krångla efter att jag slutat med medicinen,så nu efter ytterligare ett samtal med kirurgen så ska jag äta medicinen i två månader till och sedan trappa ut den och HÅLL TUMMEN för att jag sen är bra annars så blir det en gastroskopi och det vill jag INTE!!!!!!!!

Annars så går vikten neråt och nu efter jul så ska jag börja träna på gym två gånger i veckan,ska bli skönt!!!!

Nu så ska jag fortsätta att packa inför i morgon,Anders och barnen hämtar mig på jobbet och sen så drar vi på en gång,ska bli sååååååååååååååå skönt!!!!!


Jag önskar alla Ett Gott Nytt År och så hörs vi av 2010:O)
Det Ni!!!!!!
KRAAAAAAAAAAAAAAM


6 kommentarer:

igen är det Bus sa...

Gott Nytt År på dig med men...vi kan väl prova att ringa nåt?!
Jag skulle gärna vilja att du packade ner mig med, går det?!
Kramis kramis

Carina Friberg sa...

Hej, hoppas att ni får en bra nyårsafton. Många kramar från Carina

Ps. Kör försiktigt ;-)

Katarina sa...

Kikar förbi och önskar dig Gott Nytt År. Kramar Katarina.

Therese sa...

Åhhh så härligt det låter, njut nu av nyårsfirandet med din familj, önskar dig ett verkligen gott slut på 2009, och ett 2010 där du verkligen ffår må bra och njuta av livet!!! Massor av kramar från mig till dig!

Therese sa...

Åhhh så härligt det låter, njut nu av nyårsfirandet med din familj, önskar dig ett verkligen gott slut på 2009, och ett 2010 där du verkligen ffår må bra och njuta av livet!!! Massor av kramar från mig till dig!

Maria Jansson sa...

Gott Nytt år på er!!! Ni får ni ha det så mysigt så får vi höras när ni kommer hem.

Massor av kramar från the Janssons!