lördag 23 januari 2010

5 Års kalas

Ps.bilden är Ellen knappt 4 månader gammal....

Japp,idag så har det varit 5 ÅRS KALAS!!!!!

Ellen hade bjudit 10 kompisar(två vart magsjuka)men resten kom,så 10 barn totalt var det och ljudnivån kan ni ju bara gissa:O)
Det var kakor,saft,marängsviss,lekar,fiskdamm och sen kom föräldrarna efter två timmar och fick hem sina sockerstinna barn och jag började att andas igen:O)

Ellen var så nöjd över sin dag och det är ju det som är det viktigaste,då känner Anders och jag oss så nöjda och glada....
Presenterna var i Hello Kitty tema då det är bland det bästa hon vet,så jag antar att det blir Memo spel,pyssel och annat imorgon fm,för sen så ska vi fortsätta att kalas imorgon med....

Jag lade iallafall två trötta men nöjda flickor i kväll och bäddade ner dom och vart alldeles varm i hjärtat och tänkte:VAD RIK JAG ÄR SOM HAR DESSA TVÅ UNDERBARA BARN!!!!!

Inga kommentarer: