fredag 8 januari 2010

Dubbel....

Just nu så känner jag mig dubbel,är så ofantligt glad för en viss person som jag tycker ofantligt mycket om samtidigt som jag är ledsen över samma sak...känns konstigt!!!!
Ja,ja detta kanske kan ge mig en spark i rätt riktning!!!
Dagen har varit bra,har haft besök av min goa kompis Helena och hennes två barn,så barnen har lekt och vi har snackat och druckit the(hann även med en promenad i det vackra vädret,Anders var ju hemma:O)
Nuså är middagen avklarad,vart kalops med potatis och salt gurka,ofantligt gott,mumsfilibaba!!!
Imorgon så bär det av på bio,Alvin och gänget 2 och Moas kompis Karin ska komma med,blir kuligt:O)
Nuså är det fredagsmys och bolibompa så hej svejs för idag...kramen

2 kommentarer:

Katarina sa...

Tittar in och önskar dig en trevlig helg. Hoppas filmen är bra. Den första är bra tycker jag.
I dag är det bara -13 grader här så det får bli en promenad, som jag har längtat.
Kram Katarina.

Bus sa...

Ja du. Man kan ju aldrig vara riktigt glad nån gång, fniss.Hoppas iaf att det inte hänt nåt speciellt.
Ha en riktigt bra dag. Kram