torsdag 7 januari 2010

Denna dagen i mítt liv....


Full rulle har det varit sen jag slog upp mina blå klockan 09.00!!!

Barnen sover ju längre nu när det är lov och det är sååååååååååååå skönt att SOVA,mer sova åt småbarnsföräldrar!!!!!!!

Började dagen med att åka in till Uppsala och storhandla då det formligen EKADE i kylskåpet,igår startade ju inte bilarna...men idag så gick det bra:O)

Sen hem och då var det kompisar till båda barnen här,lunchutfodra alla,sen iväg till Thuns!!!

Skulle ha ett par vinterskor,toffor och tights och kom hem med 5 tröjor,VERO MODA!!!!!

Jag bara älskar att köpa klder nu när jag kan köpa så mkt mera,är inte förpassad till storlek större.

Idag så var jag skitkaxig till en kärring som sa när hon gick förbi kläderna med större size:ja dessa kläder DRUNKNAR jag i,alldeles för stor så det är ingen ide att jag ens tittar!!!!

Jag får allergiska utslag över sånt,så jag sa högt för mig själv:Ja vad JAG vet så är detta kläder från storlek 42 och det är ju en högst normal storlek,men vissa har ju ingen kroppsuppfattning,sen kan jag LOVA att den tanten var tyst!!!!!!

Det bästa var att när jag gick rundan en gång till så stod hon vid just den avdelningen,men då var jag tyst:O)

Sedan så bar det av hem och så var det dags för mellanmål och sen så kom Irene,Henke och lilla Elin och var en stund och köpte skridskor och sen så skjutsades Ima hem,middagen skulle göras och nu så ska vi spela Wii,sen så kallar tvättmaskinen på mig...men sen så ska jag somna på soffan...känner mig lite trött....och det kan jag väl få vara:O)


Idag så går kramen till allas våran Peffe som fyller 37 år idag,GRATTIS!!!

Inga kommentarer: