söndag 10 januari 2010

Askungen varning....

Ja,livet är ju inte så spännande direkt(iallafall inte alla dagar).
Idag så har jag lekt Askungen,nämligen så har jag tvättat,bäddat rent i alla sängar,strykit och vikt tvätt,ansat blommor och lagat mat och nu så ska jag iväg och hämta Moa och då ska vi rensa hennes garderob...men det är ju så här livet ser ut,eller hur!!!
Det är ju oxå därför som jag/man uppskattar att åka iväg och göra saker ibland,resa eller faktiskt bara gå ut och käka,se en bio och då har man satt en kant på tillvaron:O)
Jag är så nöjd med mitt liv så,är glad att jag har ett hus att städa,en familj att laga mat åt och en familj att älska och att älskas av,så jag håller sååååååååååååååååå gärna på med mina askungensysslor så:O)
Kram på er,min minsta slavdrivare kallar på mig......

Inga kommentarer: