onsdag 6 januari 2010

Kylan har sitt grepp....


Herregud vad det är kallt!!!

Idag så står termometern på minus 28 grader och det är KALLT för att vara här i södern...

Eldar i pannan och just nu så håller Anders på och tänder i kakelugnen i barnens rum så att vi kan dra på fläkten och få riktigt varm och gott på övervåningne,tur man har sina ugnar:O)

Annars så är det ganska skönt att ha landat hemma och barnen somnade överlyckliga i sina sängar,mumlandes(borta bra men hemma bäst:O)

Hade tänkt åka in till Uppsala och handla idag,men vi får välan se hur det går med den saken,min bil har ju stått i en vecka och med tanke på dagens temperatur,så tror jag inte att den är så lättstartad.....

Nu så ska jag ta frukost och tyvärr så har jag inga bilder då min kamera som känt är trasig pga tapp i klinkersgolvet.....

Kram på er och ha en bra dag trots kylan...


Ps.fick precis rapport från syrran och dom har minus 32 grader..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig :) Tack snälla för inlägget :) du har varit och är jätte duktig oxå..jag har sett bilder ;)
Kram till er alla ifrån oss alla !!
( lika kallt hos er som hos oss )
// Carina !!