fredag 22 januari 2010

Fredag igen då:O)

Ps...vill bara börja med att säga att det var ELLEN som valde bilden:O)

Ja denna veckan gick som vanligt i ljusets hastighet och jag hann som vanligt inte med:O)

Dras med mina bihålor och igårkväll så la jag mig huttrandes med feber klockan 17.30 och vaknade i morse av klockan kl 06.30,kan nog lugnt säga att min kropp behöver sova,känner mig lite bättre idag.

Har hunnit med att ringa min underbara vän Camilla(Bröderna Bus)och det är alltid lika roligt att bara höra hennes röst,vi tjattrade bort över en timme.....:O)

Bakat kakor och Ellen har nöjt slickat skålarna,skrivit en meters lista på vad vi ska handla ikväll,barnen ska tack och lov vara hos farmor och farfar,går som fortare då...

Helgen kommer att bestå av kalas,imorgon barnkalas och på sönadgs å kommer släkt och sen så fortsätter vi på onsdagen(riktiga födelsedagen)och sen så kommer ju moster ner och hälsar på så då fortsätter vi helgen efter:O)

Vem firar bara en dag??????

Ha det så gott alla ni som läser,vilka ni nu än är....

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vill önska dig en trevlig helg och krya på dig.
Det hände när de var riktigt små som vi hade kalas en dag, men nu går det ju inte.
Kram Katarina :O)

Bus sa...

Kram till dig. Det var jätteskoj att surra med dig idag. Ska kolla schema och tågbiljetter ;P
Cossemu...kossa mu...vilket tokigt verifieringsord. Må så gott. Kram

Anonym sa...

Jag läser aldrig det här.