fredag 26 februari 2010

Anders fyller år idag:O)


Idag den 26 Februari så fyller min älskling 42 år och dessutom så är han inte ens hemma,som jag skrivit om så är han och Moa i Järvsö:O)
Han väcktes av sång och paket i morse av Moa och Ellen och jag har precis sjungit för honom på telefon,så lite firad blir han iallafall...så får vi fortstta imorgon nr dom kommer hem(längtar:O)

GRATTIS ÄLSKLING PÅ DIN DAG!!!!

Idag så REGNAR det här,snacka om kontraster i vädret och det kommer ju att bli totalt livsfarligt på vägarna...och jag som ska ut och köra ikväll:O(

Jag kör med förnuftet,men jag vet ju att det finns så många knäppgökar som INTE kör efter väglag och nu på "gamla"dagar så blir jag lite rädd för just att det ska hända ngt...men det kan man ju inte gå och oroa sig över!

Det är personalfest ikväll och Fanny ska vara barnvakt,så Ellen är såååååååååå nöjd:O)

Nu så ska vi ta en sväng till Alunda och hämta ut ett Jotex paket och handla lite fredagsmys till Ellen och Fanny,sen så ska jag ta och baka ngn kaka till helgens firande,min man baraÄLSKAR kakor....

Ha en bra dag och naturligtvis så går min kram till min bästa vän och man,ANDERS!!!!!!

2 kommentarer:

hemma hos Bus sa...

Eller hur...förnuft...du kör som vaddå??? Det är tur för dig att jag är riktigt snäll idag för annars så hade jag kanske skrivit en och en annan rad, asg*!!!
Vad mysigt att A och M har åkt på en liten minisemester på tu man hand.
Grattis till Anders från oss. Kramar i massor <3

Netten sa...

Ha,ha camilla:O)
Jag har blivit gammal:O)
Kram på dig vännen min och håll inne med kommentarerna....asg*!!!!!
FNISS