lördag 20 februari 2010

Strömsundsbor i melodifestivalen

Jaha,ikväll så är det dags igen då för MELODIFESTIVALEN!!!!!
Joahnnes som ni ser på bilden är från Strömsund(samhället som jag är uppväxt i)och han är ett år äldre än vad jag är och han ska medverka i Melodifestivalen ikväll!!
Hoppas att det går bra för honom och jag ska nog slänga iväg en röst ,bara för att!!!!(men är låten bra så kan det ju bli flera:O)
Här är det kallt idag,minus 18 grader,men snöstormen med klass 2 varning som alla skrikit om i flera dagr,den har jag ej sett röken av...så det är ju skönt!!!
Magsjukan verkar ha gett sig för denna gången,nu är det bara jag som ska försöka att bli av med halsontan och huvudvärken,men receptet är väl att ta det lugnt!!!!!
Ha en bra dag och glöm inte MELODIFESTIVALEN!!!!!

Inga kommentarer: