söndag 21 februari 2010

Lite låg....

..dras ju med ngt skit som håller kroppen låg och då blir mitt sinne lågt:O(
Känner mig trött och slut och har ju egentligen inte gjort ngt speciellt,men det är kanske det som är felet!!!!
Har hållt på hemma som vanligt med alla husbestyr,blir lite trött ibland på just det,städ,tvätt,mat,packning och så börjar vi bara om igen med samma....
Skulle behöva få komma bort ett tag med min man,bara vi två,men hur i jisse namn skulle det gå till.....
Ibland så blir det så märkbart att vi är ensamma,har ingen backup i närheten och oftast så klarar vi oss,vissa bara tar för givet att det alltid finns hjälp...herrejösses,jag har problem med vad jag ska göra av min katt i påsk...tom det är ett probelm!!!!!
Ja,ja nu ska jag inte gnälla utan ta och fortsätta med mitt och nu ringer telefonen....

Ps.måste bara berätta vem det var:Det var min goa kompis Irene som mitt i allt mitt gnällande på bloggen ringer och säger dessa ord:Om det är så att det händer ngt nu när Anders ska resa bort,snö,värmeproblem eller vad som helst,då ringer du oss så kommer vi och Henke kan allt..... är det tankeöverföring,eller...,nu blev jag så glad och rörd...TACK,ni är för goa!!!!!!!!

Inga kommentarer: