tisdag 23 februari 2010

Vart en kort vecka....


Nu är jag hemma med VAB av Ellen,då hon är sjuk igen!!!!!

Förkyld och feber,men annars pigg som barn brukar vara!

Anders och Moa drar till Järvsö imorgon och då blir lillskrutt och jag själva inågra dagar,så vi får väl mysa på härhemma med film och annat:O)

Imitt förra inlägg så skrev jag att jag känner mig lite låg och det hänger i,men rär det känns som jäkligast så ringer det ngn av min alldeles underbara kompisar(som tankeöverföring)och så känns det inte lika jobbigt längre!!!

Säger bara TACK,ni vet vilka ni är!!!!!

Nuså ska jag slänga mig i soffan och läsa nya Hänt Extra innan jag ska hämta Moa som är hos sin kompis Tuva och leker...

Ha en bra dag allihopa/kramiz

1 kommentar:

Katarina sa...

Styrkekramar och krya på er.
Kram Katarina.