fredag 12 februari 2010

Dålig just nu på att hänga med....


Huvva,vad tiden går fort,i den här takten så är det snart sommarlov"!!!!!!

Ja appropå just sommar så ska vi börja skriva i SOMMARSEMESTERN nu,ja får lite panik:O)

Veckan som varit har som vanligt rullat på i snabb fart med skola,jobb,dagmamma,aktiviteter och en massa underbara saker som mina barn förgyller våran tillvaro med,gäller att snappa upp de små sakerna i livet:O)

Jag har ju börjat träna på gym igen och det är skönt men jobbigt innan man kommer tillbaka till ngn slags ork,herrejösses har ju inte tränat annat än lågintensiv i ett halvår pga operationen,men nu jäklar så är jag på banan och min PT Yvonne hejar glatt på mig när jag svettandes stönar på Cross Trainern:O)

Idag Fredag så ska jag och Ellen åka på teater på skolan kl 12.00. Moas klass ska spela upp sin pjäs som dom tränat på i veckor,det är vi föräldrar,klass F,1 och 3 ska även få äran att kolla,ska bli kul...

Ha en bra dag allihopa och kram på er

Inga kommentarer: