fredag 19 februari 2010

Jaha,då var det dags igen då:O(


Igår när jag hämtade Ellen hos dagmamman så hade hon precis kräkts:O(

Sen så var hon ganska pigg i några timmar men sen så bröt eländet ut ordentligt,men hon är så tapper vårt lilla hjärta,hon gick med sin hink och kände själv när det var dags och hon sov och sov mellan varven och när magsmärtorna var som värst så villa hon bara mammatanka och sen så somna hon igen....Natten har varit lugn och just nu så sitter hon och tar ngn tesked med vätska då och då så vi ser att det inte bara blir en retur....

Annars så har veckan löpt på,jag har ont i min hals och öra och det hindrar mig lite i träningen som jag försöker att komma igång med ,men ska försöka att ta mig in till Friskhuset imorgon och köra ett styrkepass.

Anders stannade hemma nu på morgonen så han har precis åkt för att lämna Moa på bussen och sen dra till jobbet,han trivs bra nu då han är hos Maria och Andreas och renoverar,ska bli så spännande att se hur fint dom kommer att få det:O)

Idag så blir det hemmadag,avbokat provtagningen som jag själv skulle på(tror inte dom vill ha dit oss:O),ska bara hämta Moa på skolan och ta hem allt då det är SPORTLOV nästa vecka och Moa ska vara i Stavby två dagar,sen drar ju hon och Anders till Järvsö och ska åka skidor,gissa om vi har ngn härhemma som längtar:O)

Nu så ska jag gå och pyssla om ellen en stund,men sköt om er allihopa och här i Edinge kan jag berätta att det VRÄKER ner snö IGEN!!!!!!

1 kommentar:

Katarina sa...

Sköt om er och ha en skön och trevlig helg. Kram Katarina.