söndag 7 februari 2010

Peppar,peppar:O)


Vi andra har inte blivit sjuka och Ellen är sig själv igen,så imorgon blir det vanlig Måndag:O)
Helgen har varit lugn och skön,innehållit underbara promenader,lek med barnen ute och inne,slappat och slöat!!!
Idag så har vi allihopa lekt med fyrhjulingen och en bob,det är ju ofantligt roligt och jag blir som ett barn på nytt....Fniss!
Igår kväll så var det ju Melodifestivalen och Moa röstade på låt 3 och den kom ju inte ens vidare(dåligt),Ola var ok och sedan så tycker jag och står även fast vid att Dolph var bra det lilla han var med:O)Heja Dolph!!!!!!!
Imorgon så blir det långdag på jobbet och sen så ska jag hasta iväg till min underbara,bästa frissa Millan som ska trolla fram ngt av min "ruggugglafrisyr"som jag har nu:O)
Nu så ska jag kolla så att alla väskor är packade inkl min träningsväska,ska ju träffa min PT imorgon för första gången,Yvonne heter hon och två av mina jobbarkompisar har henne och dom skryter, så det ska bli spännande.
Nu ska denna kropp tränas upp!
Herrejösses,man kan ju inte ligga på soffan och gå ner ivikt,man måste fortsätta att jobba på nedgången och se till att kroppen får en ärlig chans att gå ihop sig till Beach-10(nu skrattar jag som en tok,ifall ngn vill veta:O)
Humorn är det inget fel på iallafall...
Kramiz

Inga kommentarer: