onsdag 6 oktober 2010

Familjen Fart och Fläng:O)


SNYGGA,ELLER.....NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja det är väl som för alla andra att veckorna susar förbi och när helgen kommer så ökar vi en växel och PANG så var det Måndag igen.....ibland blir jag mörkrädd!!!!
Veckorna är fyllda av skola,dagmamma,arbete,aktiviteter för stor som liten,hushållssysslor och somna i soffan:O)

Helgen som var så var det kalas fredagkväll samt söndag,jag var på Mickelsmäss med Irene och Helena(en jättekul dag:O),simskola och sen så var helgen slut!
Jag har börjat på Afrodans och kan lugnt säga att min kropp är i chock,jäklar vilken träningsvärk...men ack så skönt!

Smilla går det hyfsat med,tränar på att få henne att sluta med vissa beteenden som vi ej upskattar och det fungerar väldigt bra med godis som belöning,så vi jobbar vidare!

På fredag så ska jag till Sophiahemmet på "utskrivningssamtal"så det ska bli spännande att få se värden,mått och annat,har ju ej kolla på dessa:O)

Idag så ska jag iväg och jobba på em,men ska hinna en sväng till frissan innan,så det ska bli skönt att få bli lite ompysslad....


Ha en bra dag allihopa


Inga kommentarer: