söndag 24 oktober 2010

Helgen har passerat


...och imorgon så är det dags för en ny arbetsvecka!

Jag har precis kommit hem efter en tripp till Arvika,hälsat på min farmor som ligger på korttidsavdelningen efter en höftop.
Hon var då så glad och lycklig över att jag var där så alla milen i bilen kändes som ingenting...

Pysslat om henne och surrat bort en massa timmar,köpt en massa gott så hon kan mumsa på och lämnat en del kläder där så hon kan byta ....
Vilket regnväder det är,inge roligt med hund just nu inte...tassar och lera överallt,men nu så ligger hon i korgen med gallret runt för att torka lite iallafall,men vem behöver ha ett rent hem????

Tydligen inte jag iallafall:O)

Hann med lite shopping oxå,skulle handla åt mig själv och det gjorde jag ocå,strumpbyxor,ett linne och ett par treggings,desto mera vart det till tjejerna,jisses så mkt fint det fanns...plånboken öppnade sig och kassarna vart fulla,ska bli kul att se deras miner när dom kommer hem och får prova:O)
Dom är ju så söta och enligt min man,helt "förstörda"när det gäller kläder,men jag bara ÄLSKAR det:O)

Ha en bra kväll alla ni som läser,måste se till att fixa besöksräknaren,det är ju mitt sätt att se hur många som besöker sidan.....

KRAMIZ

2 kommentarer:

Katarina sa...

:O) Vad glad din farmor ska vara som har dig. Kram Katarina.

hemma hos Bus sa...

Kramiz du med.