torsdag 21 oktober 2010

Usch,nu är det såhär igen.....

...att tiden inte räcker till och jag blir tokstressad!!!!!!
Ja att jag ej hunnit blogga har verkligen sina rutiga och randiga skäl ,det har ej funnits tid!
Har ju börjat på Ätis igen och det känns bra,så kul att träffa alla på BUP och alla är så glada att se mig och det känns ju hur roligt som helst,kvällarna är skönt att få vara hemma.
Barnens aktiviteter rullar på,jag har Afrodansat och det är ju bara så himla roligt och denna gången så var stretchingen mkt bättre vilket ledde till MINDRE träningsvärk:O)
A och jag har mötts i dörren under hela veckan och just i skrivande stund så är A och kollar till ett av husen som vi hyr ut och jag passar på att uppdatera bloggen,betala räkningar,kolla in datorer(ska äntligen komma till skott),ska försöka ringa Andreas och be om köphjälp!!!!
I helgen så ska jag ner till Arvika och hälsa på farmor som imorgon flyttas över till ett korttidsboende där hon minst ska vara i 4 veckor och sen så får vi se,hoppas att det blir bra körväder!!!
Nu är jag så trött så jag ser stjärnor,så det blir sängen och läsa lite skvaller...
Ps.I dag så har vi bokat biljetter till genrepet på melodifestivalen,hela familjen ska dit tillsammans med familjen Lûtkeman...så kul det ska bli,Mellonördar som vi är:O)

1 kommentar:

hemma hos Bus sa...

Hm...en till som inte vet hur man ska räcka till...eller?
Hoppas att ni får en bra helg. Kram