tisdag 12 oktober 2010

Söta,goa Maria

Två glassmonster:O)

Jag och söte Victor......

Victor sover,sover och sover......

Ja igår så var jag och Ellen till min underbara kompis Maria som i september fick en liten Victor,Matilda är nu storasyster:O)
Paket till mamma,Matilda och Victor och pappa Andreas som även han fyllt år får paket när han är hemma och Anders är med(Andreas ska nämligen få äran att hjälpa oss att köpa dator:O)
Matilda fick instrument som hon glatt började spela på,alltid så roligt att träffa detta lilla yrväder,Ellen och hon smålekte lite medans vi pratade och jag hann gosa ordentligt med lille Victor som mest sov...sååååååååååå himla söt!
Tänk att jag ska få bli moster till en sån här liten krabat,kommer att bosätta mig i strömsund och dessutom ge syrran order om att tillbringa mkt tid i Edinge,så moster får gosa och rå om:O)

I går morse så ringde min farmors granne Kajsa och berättade att farmor fått åka ambulans i natt då hon ramlat,talat med sjukhuset och farmor har en spiralfraktur på höften vilket leder till operation,det är tufft att som 93 åring behöva genomgå en operation!!!!
Skulle åkt ner idag men det visade sig att hon ska opereras idag i Karlstad,det vart många akutop igår och då är det som ingen ide för då kommer hon att ligga på uppvaket och där får man ju ej vara och sen så åker pappa dit idag,så jag får vänta ett tag så åker jag ners edan...lilla älskade farmor!
Ha en bra dag allihopa.

Inga kommentarer: