fredag 15 oktober 2010


Idag så är det Fredag och för mig så innebär det jobbarhelg,men jag går denna gång av på Söndag kl 11.30 eftersom jag tagit semester och därefter så börjar jag igen på mitt"gamla"jobb på Måndagen!!!!

Kallt är det på morgonen,dags att ta fram lite varmare kläder åt barnen,inhandla lite nya fleecekläder till Moa som växt ur sina från ifjol,min tjej börjar nu bli stor:O)
Ellen är förkyld och lite små seg ,så nu så ka vi slappa i soffan och kolla på film ten stund,så tjolahopp:O)

Sen så är det ju totaltorka på kommentarerna,så många som besöker sidan men så få kommentarer:O(
Vore såååååååååå roligt att få lite mera respons....men,men

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vad fin du är i håret :O) Passar dig. Önskar dig en trivsam helg. Kram Katarina.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hoppas att ni har det bra. Saknar dig...jättemycket. Kram