fredag 29 oktober 2010

Modiga/Talangfulla och Söta......





...det var barnen/ungdomarna som igår uppträdde på Musikcafet i Tuna Bygdegård:O)

Varje höst så anordnar Tuna skola ett Muiskcafe där de barn som vill får uppträda,dom tränar och lägger ner så mkt jobb på deras framträdande,många fjärilar hinner killa i magen innan det är dags för just deras nummer,stolta föräldrar,syskon och annan släkt sitter förväntansfulla i publiken och DOM är så himla duktiga allihopa!

Moa var med i två nummer i år,dansade bakrundsdans tillsammans med Karin och Elvira och Sannasjöng,så dansade Moa tillsammans med Tuva och enligt mig så var dom BÄST(neutral,eller:O)

Annars så rullar veckorna på,har sjuk Smilla,en envis UVI som är så ful så ful och idag så har dom skickat iväg odlingar dådkan vara resistenta bakterier,suck:O(

Nu idag så har jag städat,handlat,vart till vetrinären,huset fullt med barn och nu ska jag snart lägga ner lite tid på middagen,mys i kväll och imorgon så ska jag jobba extra på jobbet,får så bra tid så jag kan ej låta bli,ska ju vara ledig på Torsdag:O)
Ha en bra Halloween och glöm inte bort att SKÖTA OM ER!!!!!!

Inga kommentarer: