måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag!!!!!


Jaha idag så är det då Alla Hjärtans Dag och många tycker att det är kommersiellt tjafs men jag tycker att det är gulligt:O)

Hade köpt en liten present till mina barn och av dom så vart jag överröst med fina hemmagjorda teckningar och kort och det värmer mitt mammahjärta ,det är så fint!

Ska fixa lite god middag till kvällen och något gott att fika tills "gubben"kommer hem,kan väl lyxa lite även fast det är en Måndag!

Tur att jag är ledig idag då det visar sig att Kung Bore kommit tillbaka,var tvungen att kolla flera gånger på termometern men den envisades med att stå på -27 grader...fy fasiken:O(
Hoppas att det släpper då jag imorgon ska jobba och vart ska fröken Smilla vara om det är så kallt imorgon...ja,ja det får vi klura vidare på!!!!

I allafall så önskar jag er alla en trevlig Alla Hjärtans Dag och för er som tycker att det är kommersiellt tjafs:Ha en bra dag iallafall:O)

1 kommentar:

Katarina sa...

En dagen efter kram på alla hjärtans dag :O)Katarina.