söndag 6 februari 2011

Massage för kropp och själ:O)


Jag jobbar ju som en del av er vet även som massör och det är ett underbart komplement till mitt andra jobb!
I mitt jobb som massör så får jag förmånen att träffa så många underbara människor som en del även räknas till mina vänner idag:O)

Våra stunder tillsammans är naturligtvis en behandling för kroppen men det är nog för många även en behandling för själen,för det hänger ju ihop.
I en massage så lossar det en massa spänningar och dessa spänningar står ganska ofta för stress i olika former och när det börjar hända saker i kroppen så händer det saker i själen,många är samtalen om livet och allt som hör till.

Som massör så ger jag en klassisk svensk massage med allt vad det innebär men jag ger även en del av mig själv,sen det bästa är ju att jag får så ofantligt mycket tillbaka och det är ju den största skillnaden till mitt andra jobb,där bara ger man och får ofantligt lite tillbaka!!!


Ni är varmt välkomna att boka tid hos Nettans massage om ni bor i närheten.....070-2170489-

Kramen på er allihopa

1 kommentar:

Katarina sa...

Synd att jag inte bor i närheten
:O(. Ha en bra dag. Kram Katarina.