lördag 26 februari 2011

Hurra,Hurra,Hurran


...för min älskade Anders idag!!!!

Idag så fyller mannen i våra liv 43 år!

Det var ju meningen att Anders och Moa skulle varit i Järvsö och susat nedför backarna idag,men dom packade sig iväg igår och fick sedan vända efter dryga 5 mil och så tillbringade jag och Moa kvällen på barnakuten istället,nu mår hon bättre, efter lite läkarhjälp och medicin!!!!

Så idag har Anders och Ellen varit på bio,jag och Moa har gynnat Kamprad då Moa vill ha nytt på sitt rum och sen så har vi ätit lasagne(födelsedagsbarnets favvo) och nu blir det kaffe och tårta och sen MELLO på TV:n.

Anders fick ju en kaffemaskin av oss,pappa,syrran och Håkan förra helgen men nu idag så vart det väl några småpaket till och ett knippe tulpaner och han är ju värd att firas,finns ju som inte någon bättre:O)
Tänk vilken tur jag hde den 12 februari 2000...hur skulle mitt liv ha sett ut annars......

Inga kommentarer: