fredag 18 februari 2011

Nu är det dags ....

....för SPORTLOV!!!
Nu har vi sportlov,nja iallafall Moa:O)
Hon och Anders drar till Järvsö på Söndag för lite Moa/pappa tid och dom kommer att stå i backen från öppning till stängning om jag känner dom rätt...
Jag och lillskrutt kommer att vara hemma och jag jobbar Mån-Onsdag och sen är jag ledig och då får vi se vad vi hittar på..
Imorse när jag skulle brygga kaffe så slog jordfelsbrytaren till och pang så var det helt svart på nedervåningen och min ramsa som jag sa den vill ni inte höra:O)
Så idag så har vi inhandlat födelsedagspresenten till Anders,1 vecka för tidigt...nämligen hans efterlängtade KAFFEMASKIN....så nu till en god middag och annat mys så ska han få öppna presenten från oss,syrran,Håkan och pappa...jag bara VET att han kommer att bli så glad:O)
Sätter in ett kort senare ikväll...
Kram på er alla och trevlig fredagskväll

Inga kommentarer: