söndag 13 februari 2011

Myslördag!!!




Igår Lördag så var barnen först och lekte med kompisar och jag passade på att ta en lång,härlig promenad med Smilla i det vackra vädret!
Sen på em så åkte vi in till Uppsala och mötte upp Gunnel,Maria,Elin och Joel på Stadsteatern och där såg vi föreställningen Elake Måns!

Den var jättebra!

Barnen tyckte det var spännande och roligt och för Ellen var det första gången som hon var på teater så hon satt och följde varje steg som togs på scenen och hon röjde INTE en min om vad hon tyckte,men efteråt så sa hon att det var KANONBRA!!!!

Barnen tyckte det var så roligt att umgås med alla och framföraltt med ELIN,största idolen för mina barn,dom bara ÄLSKAR HENNE!!!!!!!

Efter teatern så for Gunnel hem men vi andra fortsatte till Dragon Palace och åt god middag och sen mätta och belåtna så åkte vi hem och satt oss precis i soffan då MELLO startade och jag fick precis som jag ville:O)
Vi ses i Globen Sanna och Brolle!!!!!!!!!

Inga kommentarer: