fredag 4 februari 2011

Sommar,sommar,sommar


Det är det mantrat jag har då jag jobbar extra...har snart skrapat ihop så att jag med semester och komp kan vara ledig hela 9 veckor,så skönt!!!!!

Jobbar extra på BUP Akuten och gör det enbart för att få extra semester,fast måste erkänna att det är spännande och lärorikt oxå,roligt att få mera kunskap om andra problem/sjukdomstilltånd än "bara"ätstörningar!

Ska jobba på Lördag mellan kl 7-16 och sen så blir det MELODIFESTIVALEN!!!!!
Barnen är laddade till tänderna och vi ska ha riktigt familjemys,ska bli skojsigt!
Ikväll blir det en repa till Thuns för hela familjen,barnen behöver nya gympadojor och Ellen behöver en ny kudde!
Idag så har jag varit på "besiktning"hos tandläkaren,INGA HÅL!!!!!
Lite tandsten som måste skrapas bort och några antydningar till hål mellan tänderna,så nu är PLACKERS inköpta så här ska det skavas mellan tänderna!!!!!

Nu så har Ellen och jag bakat en kaka som vi ska mumsa på till em fika,Karin kommer med hem efter skolan och jag får besök av Madde,ska bli trevligt!!!

Kramen till er allihopa

Inga kommentarer: