torsdag 24 februari 2011

Ny dag


Jag är ledig nu Torsdag och Fredag och har lite sportlov med barnen,A har varit hemma resten av veckan...

Idag så har tjejerna och jag roat oss med att åka in till Uppsala,shoppat,ätit god lunch,varit på bio och sett Hotell Gyllene Knorren och den var riktigt bra,sen åkte vi runt lite till,hem och lagade tacosmiddag och nu väntar vi på fikafrämmande av goda vänner,haft en kanondag...

Hände en läskig sak idag,men jag borde ha börjat vänja mig...fick ett kraftigt blodsockerfall på Coop vid kassan,vart nästan så jag svimmade men personalen fick i mig Dextrosol,jag fick en nötpåse och lite juice och efter en stunds vila så var jag mig själv igen...men läskigt som sjutton.....

Har handlat många tabs till våran kaffemaskin idag och barnen ska få choklad från maskinen och dom är så HAPPY:O)

Over and out från Edinge idag,hörs en annan dag

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hm...Kanske du ska ha ett paket i fickan.
Låter som om ni har haft ett bra lov så här långt. Det dröjer till v 10 här så vi har ju vårat kvar. Jag är ledig ngr dagar så vi får väl se vad som händer. Hoppas att du mår bra nu. Ät mer godis, fniss. Stor Bamsekram till dig.