fredag 6 november 2009

Geggigt ute då blir det Mysdag inne:O)


Fredagmorgon och vi har precis lämnat av Moa på skolbussen.

Ellen sitter och myser i soffan och kollar på Pippi Långstrump och jag myser med en kopp kaffe vid datorn en stund,idag så blir det bara mys för hela slanten:O)
Anna-Lena och hennes yngsta son Andreas kommer från Gävle och hälsar på i dag och det ska bli såååååååååå roligt att få träffas,snacka lite skit och umgås:o)

Moa ska till en kompis efter skolan så henne ser jag inte förräns till kvällen,det är som full rulle för henne på kompisfronten,det kommer nog att bli samma för Ellen då hon börjar i skolan:O)


Kramiz på er allihopa,så hörs vi av senare


Ps.ni har väl inte glömt vad glad jag blir av att få kommentarer,jag har ju inte koll på alla som läser min blogg och det skulle vara kul att få veta lite om er:O)

Inga kommentarer: